PRYWATNE OGLOSZENIA

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu prywatne ogloszenia. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Niemcy - Hamburg » DAM PRACE
Mam do zaproponowania pracę w branży towarzyskiej.
W zależności od tego co preferujesz lub jakie są Twoje możliwości (wygląd, profesjonalizm w pracy, znajomosc jezyka bądz nie) poszukamy Tobie odpowiednie osoby do towarzystwa. Pracujesz ile chce i to Ty decyduje kiedy chcesz przyjechać do Polski. A może tak się Ci spodoba, że nie będziesz chciała często wracać. Pomagamy lub nawet gwarantujemy przejazdy do kraju. Możesz pracować tylko w weekendy. Zapewniamy zakwaterowanie.
Co do zarobków to gwarantujemy bardzo dobre przy założeniu Twojego zaangażowania i chęci do pracy.
Zależy nam na miłej sympatycznej atmosferze a nawet na przyjacielskich relacjach.
Dodam, że to praca w Hamburgu w gronie polskim.
Zapraszam do niezobowiązującej rozmowy..



Mazowieckie - Warszawa » TRANS
Witam jestem trans K/M w trakcie leczenia i szukam wsparcja finansowego
Wiecej info o sobie udziele emailowo
Pozdrawiam


Mazowieckie - W-wa » S/M - PANIE
Szaleńczo kręci mnie męska zadbana pupcia;)ale tylko zadbanego 40 kilkulatka na stanowisku i poziomie...jeśli Ty również masz niespełnioną fantazję o wykorzystaniu seksulanym Twojej osoby przez atrakcyjną dominującą Panią,czekam właśnie na Twoj odzew.Oczekuję 100% dyskrecji i kultury jak również uroku i inteligencji od kandydata...jestem wymagająca od wybrańca losu:)oczekuję spotkania w hotelu i daniny...Może się mylę,ale wątpię abym znalazła tu właściwego mężczyznę...?

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
42 letni, szuka Pani chętnej na sex spotkania w samochodzie, najchętniej oral dla mnie bez gumki do końca, mój dla Ciebie do Twojego spełnienia. Czekam na maile chętnie z foto. Najlepiej Pani szczupła niż korpulentna. 100% gwarancji, szacunku i higieny!!!

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
...odezwij się do mnie jak najprędzej.Jestem ładną i spragnioną nowych doznań atrakcyjną kobietką,marzy mi się uległy atrakcyjny mężczyzna po 40stce(kręci mnie różnica wieku),którego mogłabym wykorzystać seksulanie na wszelakie sposoby.Mam bogatą wyobraźnię erotyczną,ogromny niezaspokojony erotyzm i chęć na taką nietypową przygodę ...interesuje mnie "niemoralna propozycja"tylko jednego atrakcyjengo,dojrzałego mężczyzny,którym mogłabym się zabawić dla zaspokojenia swojej żądzy.Oczekuję spotkania w hotelu,wieczorową porą ,wcześniej pójścia na kolację,drinka,nie interesuje mnie obsceniczne podejście do tematu.Żeby było jeszcze pikantniej oczekuję że będzie to nie byle kto...ktoś kto podaruje mi w kopercie równe 1000pln.Stać Cię na taki gest,stać Cię na taką zabawę? Jeśli tak -czekam na Twojego maila:)

Dolnośląskie - WROCLAW » FACET DLA KOBIETY
Szukam pani ktora lubi byc pieszczona jak w tytule nie oczekuje zadnego rewanzu.Prosze o SMS-y nie zawsze moge odebrac telef.

Wielkopolskie - Małe » KOBIETA DLA KOBIETY
O facetach wiem wszystko;-) a teraz nie daje mi spokoju myśl o kragłych kształtach kobiecych, które bez żenady mogłabym podziwiać i które mogłabym równie swobodnie smakować. Im krąglej tym lepiej. Też nie jestem szczuplutka, 36 lat, mężatka. Mąż bywa rzadko w domu.

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ FACETA
Witam
Jestem dyskretnym 29 latkiem z Warszawy. Chętnie poznam tą drogą pana/pare w celu stowrzenia dyskretnego ukladu opartego na seksie bez wchodzenia sobie w życie prywatne. Ja 180cm wzrostu 85kg wagi krótkie włosy ciemny blond, sympatyczny, dyskretny z nie wielkiem dowiadczeniem w zabawach m/m. Zainteresowanych panów zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam
Raz, czasem dwa razy w tygodniu, zaproszę Cię na spotkanie. Na 2-3 wspólne godziny. Godziny na luzie, bez pośpiechu. Ale i bez pytań, narzucania się.
Spotkanie na wesoło, z fajną rozmową, dobrym drinkiem, mnóstwem uśmiechu. I z namiętnym, dobrym seksem, takim jaki lubimy. Nie mam "dziwnych"oczekiwań, ale lubię raczej zdecydowany, mocniejszy rodzaj miłości.
Za każde z naszych spotkań zrewanżuję się finansowo. Realnie, bez obiecywania bzdur i milionów.
Będą w Warszawie zatrzymuję się w bardzo miłym apartamencie w samym centrum miasta.
Bardzo proszę o zdecydowaną, w miarę obszerną odpowiedź.
Mam 40 lat, normalną sylwetkę, sympatyczny i otwarty.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam,
Nie mam planów ma dzisiejszy wieczór i chetnie spedze go w towarzystwie kulturalnego mężczyzny.Jestem atrakcyjną brunetką o piwnych oczach i zgrabnej figurze, sporo przed 30. Mam sexowny tyłek i jędrne ciało. Zdrowie, higiena i dyskrecja to sprawy oczywiste o których nie trzeba mówić. Możemy spotkać sie u mnie.Jeśli będzie fajnie chętnie możemy powtarzać.Oczekuje 500 zl za spotkanie. Prosze o konkretne odpowiedzi.
Pozdrawiam,


Kujawsko-Pomorskie - Bydgoszcz » FACET DLA KOBIETY
Witam panie chętne na sex lubię wszystko zdecydowane pozdrawiam.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Jestem panem 45 letnim, wyglądającym młodo i elegancko. Moja żona (tak jestem żonaty) zazdrości mi mojej cery..Chętnie pomogę młodej dziewczynie, ( na pewno nie pani z tak zwanej branży) -młodej studentce, licealistce, osobie stawiającej pierwsze kroki w Warszawie etc. Na pewno będę oczekiwał 300% dyskrecji, podobnie higieny.. Jestem miły, wykształcony, subtelny. Od znajomości będę oczekiwał tego, czego nie mam już w łożu małżeńskim - namiętności, czułości i fajnego seksu (lubię oralny w obie strony). Poszukuję jednej Pani, ale odpowiem na wszystkie listy...nie wahajcie się napisać, być może będzie warto... Moc serdeczności dla wszystkich czytających ten post.

Dolnośląskie - Legnica » FACET DLA KOBIETY
Szukam normalnej dziewczyny z Legnicy, mam 23 lata ; )

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ FACETA
Chcesz miec swojego synka ktorego chcesz odmienic wg swojej wizji?

Szukasz seksu, rozmow, wyjazdow, spedzania czasu?

Sprawdz mnie
Adam 25l

Sprawdz moje www


Cala Polska - KATOWICE » SPONSOR DLA PANI
Nadchodzący weekend spędzam w jednym z lepszych hoteli w Katowicach. Na sobotnią noc poszukuje dwie młode uległe suczki bi, aktywne wobec siebie, lubiące ostrą zabawę z nutką perwersji i dominacji z mojej strony.
Jestem 42-letnim mężczyzną na poziomie, szczupły, zadbany, uwielbiający niecodzienne doznania i luźne klimaty.
Oczekuje was fajna zabawa, miłe towarzystwo i gorąca noc w trójkącie.
Czekam na kontakt wraz z oczekiwaniami $$$


Wielkopolskie - Poznań » ZASPONSORUJ FACETA
Młody, dyskretny, zadbany, pasywny z własnym lokum poszukuje pana któremu umili czas w zamian za wsparcie finansowe. Zapraszam konkretnych i zdecydowanych na dobry seks analny jak i oralny z możliwością wytrysku na wszystkie części mojego ciała. Jestem uległy i pasywny.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSORING GRUPY
Poznam parę , najlepiej małżeństwo do wspólnych zabaw !
Ja ładna , wysoka brunetka , szczupła i ...z temperamentem !!!


Pomorskie - gdansk » FACET DLA KOBIETY
poszukuje pani wiek bez znaczenia ktora szuka kochanka odskoczni nie lubi nudy w luzku uwielbia sex lubi miec lizana cipke.mam 29lat zadbany wydepilowany na dole duzy wiecznie twardy chetnie zostane kochankiem pani ugasze jej pragnienia erotyczne doprowadze do wielu orgazmow pelna dyskrecja i chigiena

Wielkopolskie - Poznań » DAM PRACE
Witam
Poszukuję Panie chętne do współpracy na prywatnym mieszkaniu w Poznaniu. Jeśli cenisz sobie komfortowe warunki do pracy i jasne zasady to ta oferta jest skierowana jak najbardziej dla Ciebie!
Gwarantuję:
- dyskrecje
- komfortowe i przytulne mieszkanie do pracy
- sesje zdjęciową
- miłą, domową atmosferę w pracy
- dni i godziny pracy do uzgodnienia
- wszystkie napiwki 100% dla Ciebie
- bezpieczeństwo- ochronę
Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub przez e-mail

Pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa i okolice » FACET DLA FACETA
Jesli od jakiegos czasu chodzi Ci po głowie mysl o tym zeby sporobowac pobawic sie z innym facetem, jestes zdrowy, dyskretny, zadbany i fajnie jesli zonaty ale to nie warunek i jestes w wieku 25-45 to odpisz. Jesli podnieca Cie to zdjęcie i chcialbys byc jednym z nich to tym bardziej odpisz. Mile widziane jesli masz czas w ciagu dnia i lokum do spotkan.
Po wymianie kilku maili proponuje spotkanie na kawie a potem albo sie żegnamy albo idziemy sie pobawic. Nie przesylam foto z buzia. Jedynie meskosc. :-)
Czekam na powazne odpowiedzi naprawde pragnacych tego sprobowac.


Kujawsko-Pomorskie - bydgoszcz/toruń » FACET DLA KOBIETY


ankieta wynagrodzeń

Weż udział w Pomorskim Badaniu wynagrodzeń »
Dowiedz się kto ile zarabia »

dodawanie treści
dodawanie zdjęć
podgląd ogłoszenia
potwierdzenie

poszukiwania inteligentnej kobiety
Jestem: mężczyzną
Miasto: Gdynia
dane kontaktowe:

a

Miasto: 3miasto
Tel./fax: 000000000
cześć,
cieszę się, że tu zajrzałaś. wypada żeby się przedstawić, to od tego zacznę.
niedawno skończyłem trzydziestkę, jestem szczupły, chociaż dobrze zbudowany. może dlatego, że lubię sport, ale w przeciwieństwie do większości rówieśników, ja lubię go uprawiać, a nie oglądać w telewizji :)
nawiasem mówiąc pasjonuje mnie kilka dyscyplin, niektóre niemal wzajemnie się wykluczają, jeśli i Ty chociaż trochę się czasami ruszasz, to na pewno znajdziemy wspólny język.
ale wracając do tematu opisu, to jestem raczej niemały, bo mam 180 cm, krótko ostrzyżony. mam jasne włosy i takie też oczy. wydaje mi się, że ubieram się w sposób, który nie przysporzy Ci wstydu, jeśli kiedyś razem wybierzemy się na kolację do dobrej restauracji. lubię dobrze wyglądać i pachnieć i nie wstydzę się tego :)

czy to jest dobre miejsce by kogoś poznać? myślę, że jeśli masz otwartą głowę i jesteś nastawiona na zmianę czegoś w życiu, to może nawet lepsze niż inne. jasne, że dużo romantyczniej by było jakbyśmy wpadli na siebie na stacji benzynowej albo gdybym zalecał się do Ciebie w klubie, ale niektórym uciekło całe życie na czekanie na taki moment.
od razu powiem, że nie jestem zwolennikiem pisania do siebie tygodniami przed spotkaniem. uważam, że jeśli wymienimy się fotkami, mamy podobne poczucie humoru itd, to powinniśmy spotkać się i zacząć coś budować między sobą od razu w realu. bo jeśli miałoby nie zaiskrzyć, to lepiej przekonać się o tym na początku znajomości niż po miesiącu klikania.
a że nie podaję od razu swojego numeru telefonu? nie załączam zdjęcia? a nieznajomemu na ulicy też dałabyś numer telefonu? :) na wszystko przychodzi czas...
czego ja tu szukam? myślę, że jeśli uważnie czytałaś do tej pory to się domyślasz, że pewnie tego co i Ty. chciałbym coś zmienić, coś przeżyć - coś nowego, coś fascynującego. poznać kogoś, kto będzie ode mnie wymagał, będzie sprawiał, że będzie mi się chciało. może przyjaciółkę, może kochankę. nie wiem kto do mnie napisze, absolutnie nie nastawiam się na nic konkretnego. jestem otwarty, czekam być może właśnie na Ciebie.
napisz, odezwij się, sprawdź.
pozdrawiam
a.


Mazowieckie - Warszawa i okolice, Radom i okolice » ZASPONSORUJ FACETA
Zastąpię oziębłą żonę zadbanemu (może być z brzuszkiem), dojrzałemu (40+), prężnemu, zamożnemu, konkretnemu i godnemu zaufania chetnie na dłużej.
Żona nie chce piescic Cie oralnie a jak to robi to na odwal sie?
Żona wścieka się jak masz ochote na sex analny a Ciebie kręci posuwanie w tyłeczek?
A może po prostu kręci Cie myśl o tym że młodszy facet robi Ci to wygłodniale tak że odlatujesz?
Ja 33 lata, zadbany, zdrowy z jednorazowym doświadczeniem z dojrzałym panem.
Szukam na stałe, na poważnie i superdyskretnie.
Nie przesyłam zdjęc twarzy. Oczekuje podejścia na poziomie.

Szukam również dobrze płatnej pracy gdzie będę mógł oprócz rzetelnej i cieżkiej pracy za ciężkie pieniądze uszcześliwiac szefa po godzinach lub podczas zagranicznych wyjazdów.

Tylko dla konkretnych bez weza w kieszeni. Satysfakcja gwarantowana.


Mazowieckie - wwarszawa » FACET DLA FACETA
Malodoswiadczony bisex 33l 180 80 pozna podobnego na wspolny oral.
spotkania do ustalenia .
Nie ingerujemy dotychczsowe zycie.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam.Atrakcyjna, konkretna, ciekawa świata studentka wpadła w kłopoty finnansowe i NATYCHMIAST potrzebuje pomocy...Jeśli jesteś konkretnym mężczyzną i możesz mi pomóc-napisz...

Łódzkie - Zd.Wola » GRUPOWO I ODLOTOWO
Witamy jestesmy zadbana para kochankow mamy po 39lat wysocy mili kulturalni , ta droga szukamy podobnej pary do milych spotkan realizacji fantazji czegos innego czekamy na odp Pozdrawiamy

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam sympatycznej studentki do pokochania się w usta. Nie wymagam żadnego doświadczenia tylko dobrych chęci. Wszystko do ustalenia, spotkania wtedy kiedy masz czas.

Kujawsko-Pomorskie - Włocławek » FACET DLA FACETA
Szukam Pana aktywnego.
Uległy w analu lubię oral.
Posiadam lokum
Napisz jeśli masz ochotę a napiszę więcej :)
Lubię damskie ciuszki :)


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Jeżeli jesteś młodą, szczupłą i sympatyczną kobietą szukającą pomocy finansowej, wsparcia i opieki a interesuje Cię dłuższa znajomość z przystojnym, zdrowym, delikatnym i pogodnym 40 latkiem to proszę napisz. Gwarantuję szacunek i dobrą zabawę.
Pozdrawiam i czekam.


Śląskie - częstochowa » GRUPA SZUKA PANI
WItamy para 29 lat szuka pani do wspólnych igraszek,ona drobna,ciemna blondynka ,on wysoki ,szczupły facet,gwarantujemy dyskrecje i higienie zapraszamy.

Mazowieckie - W-wa » SPONSOR DLA PANI
Czesc :)
Aby zamknac temat finansowy. Dla Ciebie uczciwe i stosowne, zadowalajace Cie pieniadze za spotkanie w dyskretnej kopercie.
Oczekuje dyskrecji, namietnosci i sympatycznej atmosfery :) Warunek!!! :)) spotkam sie z dziewczyna, wlascicielka dlugiego i zwinnego jezyczka ;)
buziaczek


<<<Strona: 15 / 30>>>    strony: 1234567891011121314[15]161718192021222324252627282930